29 Haziran 2013 Cumartesi

Kozmetik Bulvarı: Tanışma Çekilişim

Kozmetik Bulvarı: Tanışma Çekilişim: Herkese Merhaba. Uzun zamandır takipçisi olduğum blogger ve vlogger'lar beni hep özendirdi Blogger olmak konusunda Acabamı dedim du...
Çekiliş şartım öyle çok fazla değil
Beni blogumdan takibe almanız ve bu çekilişi blogunuzda  mutlaka ilk resim ile duyurmanız

PAYLAŞIM LİNKLERİNİZİ (URL)
 ve 
E-MAİL ADRESİNİZİ YORUM OLARAK YAZMAYI UNUTMAYIN
Bu yazıyı tüm haliyle alıp koyalayıp blogunuzda paylaşırsanız +3 hak ile çekilişe dahil olabilirsiniz
Blogger dışında paylaşırsanız 
Facebook (Resimli) paylaşım +2 hak
Twitter (Resimli) paylaşım +2 hak
İnstagram (Resimli) paylaşım +2 hak
Google+ hariç tüm paylaşımlaırnız +2 hak olarak yansıyacaktır.
Tüm bu + hakları yerine getiren toplamda +12 hak kazanmış olacak
yağni şartları yerine getiren kişinin adı alt alta bir 12 kez yazılacak
örneğin
1-Burcu
2-Burcu
3-Burcu 
4-Burcu
5-Burcu
Gibi  alt alta yazılacak 
Çekilişi Canlı yayın olarak Youtube'den Video ile çekeceğim
Çekiliş olacağuı gün blogumdan yine duyurusunu yaparım.
Bitiş tarihi 1 ağustos 2013 
Çekiliş Başlasın ozaman
Hepinize bol şans diliyorum
Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder